2009-01-30
15:32:34

Lediga dagen!

Idag tog jag som sagt ledigt. Gick ut hårt i morse o rensade mina hyllor och Malisens garderob. Slutade med 6 knökfulla kassar med kläder som fick genomgå kremation!
Efter det har det inte blivit mycket gjort. Skönt att bara vara och slappa! Linus har fått tandställning idag förresten. Typiskt nog så somnade Malan på vägen dit och var på ett ganska taskigt humör när vi var där. Tur att tandläkare Jerry gillar barn!!

Fredagsmys ska det sannerligen vara här ikväll. Utan dator har jag lovat mej själv, tror min man blir glad för det. Kanske finns nån bra film att se?
I morgon är det källarröj som gäller innan vi ska till Paulines kalas.



Postat av: Jenny

Gudars vad skönt med rensade garderober... kram

2009-01-31 | 00:59:54
URL: http://trisselina.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: