2009-03-01
20:46:49

Nu är vi hemma!!

Efter 3 dagar i Sunne är vi nu hemma i Tidaholm igen! Vi hade HÖGA förväntningar på helgen. Men helgen var ändå ÖVER förväntan!!! Det säger endel om hur vi hade det va??
Partaj, sovmorgon, skidåkning, relax, god mat, jägermaister med tillhörande cigarr, stolslift, toppstuga (floppstuga...)melodifestival, vin, mera skidor, härliga vänner och hur kul som helst.
Känns som man fått ladda batterierna samtidigt som vi fått partaja ordentligt och ligga vid poolen och svisha i backen.
Trodde ju att jag skulle få svindel av stolsliftar och höga backar. Det var ju sisådär 12-13 år sen jag åkte slalom sist, men det fanns där nånstans, och RallyMarie som jag är så ÄLSKAR jag ju hög fart och körde så fort som det gick i backarna, utan att vurpa en enda gång!! Dä ni!! HÄÄÄÄRLIGT! Än härligare var det att Teddy tyckte det var lika kul som jag!
Bilder kommer, men det ligger en 8-åring tvärs över mej så jag kommer inte ur soffan...
Postat av: Sara

Åh, låter kul! Fast jag skulle nog hållt mig till längdskidorna... ;-)

KRAM och så hoppas vi på fler såna helger detta året, eller hur!

2009-03-02 | 07:35:46
URL: http://www.fnissis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: