2009-11-28
09:18:03

Fest och vuxenpoäng!

Ja sicken jädra rolig fest vi var på i går! Det var jobbfest med god mat och gott vin! Å jädrar va roligt jag hade. Jag och Therese körde järnet på "dansgolvet"!
Jojje bjöd upp till bugg å dä gick la bra...:-)
Vi bor ju i en väldigt liten stad där allt stänger kl 01, så när festen var slut vid 00, eller ja, när alla gått hem utom jag och Therese, så gick vi till Bryggeriet.
Men käre gud!
Ta inte upp alla 50+ men det var verkligen 50+ på brygget, vi blev insläppta gratis antagligen för att sänka åldergränsen rejält, unga som vi är ;-)
Tror vi stannade i ungefär 9 minuter, sen skyndade vi oss därifrån och tog en taxi till parken där Pandora uppträdde, klockan var då över 1 och det stängde 2. Döm om vår förvåning när de vill ha 200 spänn för att gå in efter kl 1!!!!!
Nopp nopp nopp!!! Så pass vid medvetande var vi i allafall. Vi gick in mot stan igen. Ser då hur det ligger nåt på stora vägen, va faan är det ett vildsvin eller???
Nä, här trädde vi in i rollerna som "morsor på stan" och släppade upp en rejält beusad yngling på trottoaren där han blev liggande. Kan berätta att polisen några sekunder innan åkte förbi honom på vägen utan att bry sej...
Morsan Therese går tillbaka mot parken och meddelar vakterna medan jag i värsta "nattvanrarstuk" försöker prata med ynglingen som efter en stund blev omhändertagen.
När vi nu ändå samlat vuxenpoäng bestämde vi oss för att frisk luft är bra och gick hela vägen in till forshallen där det lämpligt nog kom en taxi som tog oss hem för ett mycket bra pris (vuxenpoäng igen...)

Vill tacka alla inblandade för en mycket rolig kväll!! Synd bara att Teddy jobbar idag och jag fick släpa mej upp 7.30 för att se på Emil med Amalia...

Tyvär dog min mobil som vanligt, men Therese har riktigt sköna kort, får se om det går att fixa!
Postat av: carinaholgersson

Hrm...... Vadå, 50+???????

2009-11-28 | 12:43:54
URL: http://sierra
Postat av: carinaholgersson

Morsor på stan!!! Vilken tur att ni fanns till hands! Ni börjar också komma upp i åren!!!!!

2009-11-28 | 12:45:38
URL: http://sierra
Postat av: Mia

Jag skrev ju att ni 50+ inte skulle ta illa upp!!!!



Ja käre gud va vi ä rediga!

2009-11-28 | 13:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: