2009-11-14
11:17:58

Tvättstugan, no longer misär!

Tvättstugan har alltid vart mitt hatobjekt. Kall, fuktig, stökig och fullt av maskar!! Ni vet, de där tusenfotingarna som jag fick en psykbryt av förra året...Dessutom hatar jag att sortera tvätt, allt blir liggande i högar...
Men i år har min älskade make och käre svärfar kopplat om all värme så numera har jag en varm tvättstuga utan mask (nästan, har sett 1 levande och 2 döda). Men nu är det ordning på torpet(nåja i tvättstugan åtminstone...)!
Kolla här!

Fixade en liten bänk ovanpå torktumlaren och fixade lite korgar på jysk, och vips så är det bara att lägga tvätten direkt i rätt mans korg och bära upp!!

Ni som känner mej vet förstås att så här ser det INTE ut om 1 månad...
Men jag ska försöka åtminstone :-)
Postat av: Sara

Åh, jag skulle också behöva bra rutiner och smarta lösningar för att få tvätten att funka bättre...

Lycka till!

2009-11-14 | 17:12:25
URL: http://www.fnissis.blogspot.com
Postat av: Marie

Tack Sara! Skönt att höra att det är fler som inte har fantastisk ordning på kläder...

Tänk dej en automatisk strumpsorterare!! Det skulle definitivt bli årets julklapp till alla barnfamiljer!!

2009-11-14 | 17:33:28
URL: http://magulli.blogg.se/
Postat av: carinaholgersson

Ja, jag känner ju dig ganska väl!!!!! Men man kan ju alltid hoppas! Snyggt, va det iallafall! Mamsen.

2009-11-14 | 19:41:34
URL: http://sierra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: