2009-10-11
11:21:28

Äntligen Midsommar

I går hade jag och Veronica en familjefri kväll och gick på bio och käkade!

Hade ingen aning om vad filmen skulle handla om, men "Dylan"  (Luke Perry) från Beverly Hills skulle ju vara med:-)

Vi var 10 personer i salongen varav 2 var illjobbiga och satt bakom oss, 2 tonårstjejer som inte kunde hålla käft, men de var så skrattretande att jag inte kunde sluta skratta...

Hursomhelst:
Har ni sett "Tomten är far till alla barnen" så går den att jämföra med denna.
Allt utspelar sej på 2 dagar under midsommar. Emil har tillsammans med sin fästmö bjudit in sina närmsta vänner att fira midsommar i skärgården. Han har även bjudit in sin gamla kompis från universitetstiden i USA. Här kommer alltså Dyl...jag menar Sam in i bilden.

Följande folk är med på festen:
En tjej kommer utan sin kille, för hon har gjort slut.
Ett par ska ha barn när som helst.
Ett par försöker göra barn.
Ett par funderar på giftermål.
En amerikan tror att alla svenskor går utan trosor på midsommarafton...

Ganska förutsägbar men ändå inte...

Vi skrattade och hade roligt, men lika mycket åt tonåringarna bakom oss tror jag...
Olle Sarri, denne underbare man är oxå med i filmen, bara att få se hans nakna bakdel, och framdel dessutom gjorde ju inte det hela sämre:-)

En 5:a är den inte värd, men en stark 3:a!

Snyggingarna!!
Postat av: Anonym

Fan va Dylan är het!

Fick jag chans att ligga med han när han e gammal gubbe skulle jag göra det just bara för att han är Dylan...HAHA!

2009-10-11 | 18:21:57
Postat av: Anonym

Hej det var från mig jennie alltså. glmde skriva det.

Tjoooooooooooo marie!

2009-10-11 | 18:23:09
Postat av: Marie

Jennie Jennie....

Han är ju redan gammal gubbe ju, 43 bast!!!

Men visst är han HOT!! Grrrrr...

2009-10-11 | 20:56:19
Postat av: Sanna

Såg den för någon vecka sen, gillade den starkt! ;p

Ses i morgon, Kram

2009-10-11 | 22:22:00
Postat av: carinaholgersson

Jaså, ni gick på bio och käkade!!!!!!!!

2009-10-12 | 22:09:29
URL: http://sierra
Postat av: Mia

Morsan: Ah, popcorn och M-kulor, va trodde du!!

2009-10-12 | 22:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: