2009-10-30
22:07:54

Böcker böcker!

Efter att i ett par år funderat har jag nu äntligen gått med i läslustan som finns på Bohandeln här i stan.
Man betalar 369 kr och har sen ett år på sej att läsa 60 utvalda böcker.

Tycker detta är kanonbra i och med att jag är en sån som läser böcker väldigt snabbt, är den bra så är jag klar på 2-4 dagar. Det går ju åt några böcker på ett år, och det känns dumt att bara fylla bokhylla på bokhylla med utlästa böcker...

Så nu är jag inne på min andra bok.
Den första var "När barnet lagt sej" av Michael Nyqvist, skådisen ni vet! Han berättar om sin uppväxt och sitt liv. Om hur han fick veta att han var adopterad. Väldigt lättläst bok!
Den jag började med idag heter "Lilla hjärtat" av Sophie Hannah som är en psykologisk kriminalroman. Nån som läst?
Har precis börjat, den verkar lite svårläst, men den ska tydligen vara hemskt bra!
Postat av: Maritha

Det låter ju jättebra! Är också en sådan som plöjer igenom bok efter bok, så det vore ju perfekt! Om jag kunde slita mig ifrån dem, vill säga...

2009-11-09 | 13:56:29
URL: http://maritha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: