2009-10-16
20:10:15

Sjukstugan

Tillbringade ett par timmar med flickorna på vårdcentralen i eftermiddags...
Penicillin för Malans svinkoppor och ett halsprov för Maja som inte visade streptococker utan virusinfektion...Alvedon. Maja sov sej igenom hela besöket på vårdcentralen...stackarn...

Sen tilbringade jag en mindre angenäm halvtimme på apoteket...Orkar inte ens dra hela historien, men så otrevlig personal det jobbar där!!!! Eller snarare den ena personalen! Man ska ju inte dra alla över en kant.

Jag var ju på kurs i Götet häromdan där jag utbildade mej inom kommunikation och service. Fick då lära mej att om man gör 1 misstag så krävs det minst 7 positiva saker för att återställa misstaget.
Apoteket ligger rejält på minuskontot kan jag säga!

Maja sover och sover, Amalia är på G att somna och jag och Linus ser på High School Musical 2.
Fredrik är här och jag hoppas han kommer hem i någorlunda skick. Han får nämligen ta brudarna i morgon bitti. Jag och Linus får själva åka på Filippas 2-årskalas...typiskt...Vi får fira henne mera en annan dag!

Nu hoppas jag de börjar krya på sej, men doktorn gissade på ytterligare 1 vecka hemma för Malan...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: