2009-09-05
13:35:27

Är twilightperioden över nu?

Inatt satte jag på twilightfilmen, den hade jag ju inte sett, och nu var det dags efter att ha läst alla 4 böckerna. Att 2 timmar film kan kännas så kort!!
Nu läääängtar jag efter nästa film och hoppas verkligen de sista 2 också kommer spelas in! Det blir ju bara bättre och bättre.
Kände mej helt rusig efter filmen och kunde inte sova, men jag tror inte den hade kännts likadan om jag inte läst böckerna först!
Håller nog med Frida, Edward Cullen blir snyggare allt eftersom. Fast i vissa scener är han snyggare än i andra, hela Cullenfamiljen är ju rätt snygga ;-)

Postat av: Cissi

Har ju inte läst böckerna men jag tyckte filmen var jättebra!

2009-09-05 | 17:42:52
Postat av: Sara

Efter tips från Frida så såg jag filmen först och läste sen. Det funkade mycket bra för mig. Håller på med fyran nu och kan inte lägga den ifrån mig samtidigt som jag inte vill att den ska ta slut...

2009-09-05 | 21:58:07
URL: http://www.fnissis.blogspot.com
Postat av: Sanna

Edward har en viss charm som inte går att motstå! ;)

2009-09-06 | 11:35:18
Postat av: Marie

Fast ibland känner jag mej för gammal, Edward ser lite väl ung ut i vissa scener.

Vi kanske får slå ihop oss ett gäng och gå på biopremiären och sucka tillsammans;-)

2009-09-06 | 19:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: