2009-09-07
17:11:52

blää!

Just nu måste jag bara få skriva av mej lite... Tycker att jobbet tagit överhanden just nu och jag tappar fokus hemma. Visst är det kul att jobba, men ska jag jobba 85% så ska jag göra det. Lite får jag ju skylla mej själv som har svårt att lämna skutan när det är som roligast, men vi har heller ingen annan som kommer och gör jobbet åt oss. Träna har jag inte hunnit på nästan 1,5 vecka, idag skulle jag visserligen kunna komma iväg, men jag oooorkar inte, tvätten ska tvättas och maten ska lagas och läxor ska läsas, nu har verkligen terminen dragit i gång på allvar.

Och idag serveras kycklinglasange med basilika och mozzarella! MUMS!!!!!!
Postat av: jessica

Det lät ju såå gott. Skulle man kunna få receptet?

ide´torka när det gäller mat. Det blir mestadels samma om o om igen. Barnen klagar visserligen inte, men jag som tillagar maten vill ha variation.



2009-09-07 | 22:47:37
Postat av: Marie

Hej Jessica! Visst är det så att man får idétorka när det gäller mat ibland, man står och glor in i kylskåpet men kan inte finna något ;-)

Under fliken "recept" här till höger finner du receptet. Lycka till!!

2009-09-08 | 18:00:34
URL: http://magulli.blogg.se/
Postat av: carina

Snart får du fyra middagar!!!!

2009-09-08 | 21:32:07
URL: http://sierra.blogg.se/
Postat av: Jenny

Kycklinglasagne lät ju sjukt gott, det ska jag testa. Och du, inte jobba ihjäl dig! kram

2009-09-08 | 21:39:45
URL: http://trisselina.blogspot.com
Postat av: Marie

Jenny, kycklinglasange ÄR sjukt gott!!

Och TACK mamma för alla goa middagar, SÅ skönt att ta fram efter stressiga dagar:-)

2009-09-09 | 13:33:51
Postat av: cissi

Tycker att det är starkt o komma hem å fixa käk till alla efter en lång dag på jobbet. Själv skulle jag förmodligen somnat framför tv:n...:)Simma lugnt:) Kram

2009-09-09 | 20:53:02
Postat av: Marie

Cissi! Jag hade tur, maken fixade middagen medan jag gick ute och skrotade:-) Love him!!!

2009-09-10 | 21:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: