2010-04-20
19:38:10

Amalias namnsdag!!!!

Tänk att Amalias namn finns med i almanackan men vare sej Maja eller Marie... Grattis lilla hjärtat<3

Fick massa svar på facebook angående staketet. Men det blir lasyr även om de flesta tyckte att vitt vore snyggast. Vilket det antagligen skulle vara. Men med lasyr kanske vi inte behöver måla om det inom 5-6 år iallafall. Men vitt, då hade vi nog fått hålla på varannat år iallafall...
Men nu är det svåra att hitta rätt nyans på lasyren. Vill ha en härlig brun som skiftar över i gyllen. Inte helt lätt att hitta och iom att staketet är både grönt på sina ställen av impregnering och på endel ställen silvergrå där solen stått på så blir det olika färg när man målar. Men skam den som ger sej, jag SKA hitta nån som passar!

Badrummet är nu klart!!!!! Ni ska få se bilder snart, just nu funkar det inte att mms:a bilder, vet inte varför, så ni får vänta på att jag ska orka ta mej alla 13 trappstegen ner till källaren med den tunga tunga jättekameran med jätteobjektiv och sen ta mej upp igen och hitta kamerasladden. Det kan ta ett tag!

Nu ikväll kom Michan förbi på ett spontanbesök! Jättekul! Sånt gillar jag:-) Och av en händelse hade jag ju bakat bullar i går så att det fanns något att bjuda på!

Nu ska jag gå och kurera halsen med nåt starkt, tror en viss vän med sin andra halsfluss på raken, råkade överföra några baciller på cirkusen i fredags;-)

Kamelerna var verkligen sjuuukt stora, men Maja vågade rida ändå!
Postat av: Sara

Modiga Maja! Kan inte du heller mms-blogga? Inte jag heller! Det bara krånglar!!! IRRITERANDE!!!!

2010-04-22 | 12:16:14
URL: http://www.fnissis.blogspot.com
Postat av: Marie

Vet i sjutton vad det är för fel, men jag får bara felmeddelande tillbaka att jag ska kontrollera keyword...

2010-04-22 | 22:44:03
Postat av: Marie

Blogg.se hade bytt nummer man skulle skicka mms till, så nu är det löst:-)

2010-04-23 | 16:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: