2010-04-08
22:11:55

Nya tider!

Ett nytt kapitel har börjat i min livsbok!
Idag satt jag uppkrupen i soffan med näsan i böckerna i 4 timmar och det sa bara svisch! Hitintills tycker jag att det är jättekul och intressant! Får väl se hur det känns när det börjar bli krångligare när vi kommer in i redovisningar och kalkyler:-)
Sista timman körde jag fast i formuleringar i en uppgift, jag får ta och maila min handledare och se om vi kan reda ut frågetecknen, men det får bli på måndag.

Ikväll var det Quiztime på Bryggeriet med tjejgänget. Inte vann vi, men vi hade skitkul!! Man lär sej alltid nåt nytt!
Nån som vet vad AC3 comfort används för?? Den hade vi rätt på tack vare Cissi :-D

I morgon är det redan fredag och helgen är här, jag hoppas på lite najs väder i helgen så vi kan fortsätta röja i trädgården, förhoppningsvis kanske vi kan få klart på elen i badrummet så vi kan "flytta" in oxå!

Bye bye kokos muffins (som Linus skulle ha sagt)
Postat av: Sara

Tror faktiskt också att jag vet det. Tyvärr! ;-)

2010-04-09 | 00:23:50
URL: http://www.fnissis.blogspot.com
Postat av: cissi

Jajamen! Gäller ju att kolla på reklamen på tv oxå:) Konstigt att det är ju ofta den man minns bäst...

2010-04-09 | 13:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: