2010-12-19
20:35:55

Har vattnet gått?

Okej, vi slapp en rosa julgran i år! Numer kan vi stoltsera med 2 vackra granar i vårt hem. Skulle visat dem här, men sitter i Malans rum o söver henne o kan inte hämta kameran, ni får se sen.
Helgen har vart go´!
Fredagkvällen var jag så vansinnigt trött att jag somnade i soffan strax efter 21, släpade mej ner till osvrummet vid 21.40 och där kunde jag inte somna om...Började på en ny bok istället och lästa 2/3 av den, sen somnade jag!
Lördag var jag i stan o julshoppade det sista, vi började plocka fram julpyntet och sen åkte jag på tjejmiddag med brudarna hos Camilla. Så himla mysigt vi hade:-)
Idag var det julgransuppsättning, middag hos mamma, kvällsmat hos Anna-Carin o Tobbe.

En himla skön helg som gett mej massor av energi och faktiskt, julstressen är som bortblåst!

Halleluja, nu kan Jesus födas!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: