2010-02-03
15:19:21

Just nu...

...stör jag mej på alla som undrar var våren är! Det är för h****e februari och SKA vara vinter!

...tycker jag att fågelfrö är en räddare i nöden! Särskilt när man kört fast på uppfarten:-)

...tycker jag att ögoninflammation är världens löjligaste "sjukdom" att vara hemma från dagis för!

...tycker jag synd om Malisen som tydligen fått denna "sjukdom"...

...längtar jag efter kladdkakan som står i ugnen!

...vill jag gärna bli av med nästäppan.

...längtar jag nästan ihjäl mej efter vår weekwnd i Sunne v.8!!!!!

...borde jag packa upp stöveltorken och torka x antal blöta stövlar.

...borde jag lyfta på arslet och ta ut kakan ur ugen :-)

Postat av: Anonym

Håller med dig vad gäller snön! =)

KRAAAM

2010-02-03 | 16:21:04
Postat av: Sanna

själv har jag inte hört någon undra vart våren är utan att man önskar att den snart var här...inklusive mig själv! :)

Stackars Amalia, måste vara en pina!

2010-02-03 | 20:10:54
URL: http://easychoise.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: