2010-01-12
10:02:59

En tisdag i januari

Åhhh, jag har ingen motivation idag!!! Jag som trodde jag skulle fara runt bland juldukar och adventsstjärnor går bara runt som i dvala...
Malabala har virusblåsor i och runt munnen och har svårt att äta, så vi är hemma ett para dagar!
Kanske lite kort från jul och nyår muntrar upp?

Malisen ute och hugger julgran med pappa!

Vackra Gulliden...

Barnen var nöjda med vad tomten lämnat på natten:-)

Helt fantastisk bild! Vem bryr sej om att tomten är på G??

Här är det mer spänd förväntan!

En lyclig liten pippilotta!

Sen var det dags för Sälen och skidskola!

Skumpadags på nyårsnatten

Kallt var det, vi hade bra utsikt innifrån:-)

Linus och Maja i snöhögen utanför stugan. Det ser ut som det brinner på hundfjället...
Jaa, det var lite från jul och nyår. Nu SKA jag ta bort juldukarna!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: