2010-01-13
19:55:08

Sjuka tankar!

Japp! Nu har vi vabbat färdigt för denna gången! 1 vecka blev det denna gången, eller vabba...Jag kompar ut. Rätt bra och kunna göra det:-)
Men nu är frågan om vi ska åka till Moa och Viktor en  sväng och dra på oss (Malan) lite vattenkoppor oxå, så har vi det gjort. Ska fundera!

Dagens frågeställning:
Ska barnen ta sin andra svinspruta eller inte??

Jag har aldrig vart särskilt rädd för den där influensan och tvekade in i det längsta innan barnen skulle få den. Jag själv hoppade över!
Men behöver de verkligen en till?? Ja, säger sjukvården. Men är det för att Sverige har köpt in x antal miljoner sprutor och vill bli av med dem. eller varför? 29 fall har rapporterats under v 52-53. 29 fall på 9 miljoner människor...Tror detn snart är utrotad!
Vinterkräksjukan lär ju komma nu, vattenkoppor på G och ett antal förkylningar lär ta över i stugorna.

Hade det funnits vaccin mot vinterkräksjukan hade jag och kära mor stått längst fram i kön kan jag lova:-)

Magsjuka: Det är då man har nära-döden-upplevelser och ber till gud att skona en, gråter en skvätt, eller en liter, ligger på badrumsgolvet och ber ynkligt om förbarmelse!

Det var dagens sjukdomstankar, i morgon är det jobb och julfest som gäller!! Tjohoooo!!!!!!!
Postat av: s-o holgersson

Ja, du Mia funnes det vaccin mot vinterkräksjuka så skulle jag stå först i ledet, det är då en sak som är säker!!!!! Du får stå bakom mig!

2010-01-14 | 18:40:55
URL: http://sierra
Postat av: Mia

Nä fasen heller, jag är först!!!!!!

2010-01-14 | 22:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: