2010-05-14
09:14:14

Shopping trouble

Har ambition att åka till Skövde med de 2 äldsta och shoppa lite sommarkläder, men det är inget jag ser fram emot...
Linus vill hellre köpa tv-spel än kläder...
Egentligen är det jag som skulle behöva lite nya kläder, den förr så vita bh:n (jaa, jag har bara en jag använder...)är numera grå, senast jag köpte en tröja var innan jul, jag har 1 par byxor, min favoritjeanskjol är utsliten och det börjar bli trist att gå med svarta ecco på fötterna när temperaturen stiger.
Just nu är det inte my kind of mode, 80-talet känns fortfarande LITE för nära inpå ;-) Men jag ska väl försöka hitta nåt iallafall!

En sak vet jag iallafall som vi ska köpa, det är en ny Skateboard till Linus, nån la den framför bilen och nån körde över den...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: