2010-05-25
21:53:37

STOPPA TIDEN!!!!

Oh my!!! Det är 25 maj idag! Om en månad har jag semester, och om 2 månader är semestern slut!!

Det går för fort, för fort, för fort!

Helgen som gick var fantastisk! Lördag var ju superfint väder, jag målade staket, Fredrik tvättade hus, barnen roade sej ute och jag unnade mej en halvtimme på filten under plommonträdet:-) På kvällen ordnade Teddy barnvakt och vi for till Hjo och firade bröllopsdag, åt en jättegod middag och strosade runt i Hjo och kollade på hus.
Söndagen tillbringade vi på Skara Sommarland med halva släkten där vi firade storebror som fyllde allt annat än jämt, men hälften av 70;-) Det var en supernajs dag, helt prefekt! Barnen njöt i fulla drag.
Nu har jag jobbat 2 heldagar och tänker kompa ut resten av veckan. Har börjat föbereda kalas. Lilla Malan fyller ju 3 på torsdag:-)

Men i morgon måste jag ta tag i studierna, har inte öppnat böckerna på 2 veckor så nu jädrar!


Maja i full action på dansuppvisningen på Saga förra helgen.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: