2010-11-24
20:04:44

Hur ska jag minnas alla stunder?

Det gör ont i hjärtat när jag tänker på att vi inte har filmat Amalias uppväxt! När Linus föddes så filmades det flitigt, när Maja föddes filmades det lite iallafall, men med Amalia...Nada...
Åh, jag mår illa av detta!!
Nyss satt vi och sjöng jag och Malisen i hennes säng innan hon skulle somna. Och då tänkte jag för mej själv, den här stunden måste jag spara djupt in i mitt hjärta! Men sen vet jag att man minns inte alla dessa stunder sen iallafall. Tänk om någon bara stått och smygilmat i ett hörn och man om 10 år kunde ta fram och titta.
Tänk om Amalia när hon blir större blir ledsen över att det inte finns någon film att titta på på henne, men på hennes syskon...

Åh gud, nu får jag så dåligt samvete så jag lipar!
Postat av: Sanna

men du, än är det inte försent!

2010-11-25 | 12:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: