2010-11-12
20:48:18

Saknar min man!

Gillar INTE när veckorna är så fulla av göromål att familjen blir splittrad!
I ett par veckors tid känns det som vi bara har pusslat och pusslat för att få ihop alla aktiviteter, läxläsning, discon, kalas och jobb men inte haft en lugn hemmakväll nån gång. Men så är det inte! I onsdags så hade vi en lugn hemmakväll. Men den var så lugn så att Fredrik somnade kl 20.00...Gjorde ju inte saken bättre!

Jag är som hunden! Inte nöjd förrän hela flocken är hemma! Fast jag tycker givetvis det är roligare om nån mer än jag i flocken är vaken;-)

Nä, detta är helt kass! Jag blir bara mer och mer irriterad ju längre tid det går! Tyvär går det då ut över mannen jag saknar! Mycket underligt! När vi väl träffas kunde jag väl åtminstone va trevlig!!

Det är givetvis inte Fredriks fel att det är så här. Jag har oxå vart borta flera kvällar denna veckan.
Men jag ser oxå att maken inte mår speciellt bra av att jobba så mycket som han gör just nu. Kan ju inte va normalt att nästan varje kväll somna kl 8!?

Tänk va gött det vore att bara kunna dra i nödbromsen och dra iväg till nåt gött ställe och bara umgås hela familjen!! Jag mår som bäst på sommaren när vi i 4 veckor träffas HELA tiden!

Ser fram emot pensionen;-)
Postat av: fg

Vad kan jag säga RUT 1:16

.Don't urge me to leave you or to turn back from you. Where you go I will go, and where you stay I will stay. Your people will be my people and your God my God.

2010-11-13 | 21:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: