2010-11-12
09:40:51

Språkproblem!

Kinesiska, finska, norska, danska. Många är språken som "En natt på stan" är dubbad och textad till...

Jag och Veronica skulle ha filmkväll i går med den gamla goa filmen "En natt på stan". Vi har försökt förrut, men då fattades slutet på filmen. Nu hade min snälla broder fixat filmen och lagt den på min externa hårdisk. Följande krångel uppkom:

*Filmen ligger i 6 avsnitt, och går inte att få ihop till en HEL film.
*Varje avsnitt är på olika språk, typ kinesiska eller engelska...
*Vid varje nytt avsnitts början måste man leta rätt på rätt undertext, här gapskrattade vi, det blev fel HELA tiden!!
*Hittade ingen dataingång i V´s tv så det fick bli att kolla i datorn.

Men jordgubbarna doppades i chokladfonduen och skumtomtar likaså och vi hade en nice kväll!

Postat av: Stefan

Dataexperterna kunde ju ringt för support. ;-)

2010-11-12 | 19:17:13
Postat av: Marie

Gjorde jag ju!!! Men inte fasen svarade du!!

2010-11-12 | 20:34:30
Postat av: Stefan

Sorry, jobbat kvällar denna veckan... Får ge en lektion i hur ".vob" filer funkar till nästa gång.

2010-11-12 | 20:44:11
Postat av: Marie

Låter bra:-) Det var en fasligt massa filer, men vi löste det, vi hade engelskt tal och svensk text nästan hela tiden;-)

2010-11-12 | 20:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: