2010-11-02
19:46:42

Utmanad!

Fick en utmaning av Trisselina, ska svara på desa frågor.

4 tv-program jag ser
Jag är en tv-människa...Får välja några stycken då...Arga snickarn, Bonde söker fru, Ensam mamma söker och...hmmm...Biggest loser sverige!

4 saker jag gjort idag
Bowlat med barnen, shoppat julpynt, träffat 2 goa vänner, lagat tacos.

4 saker jag längtar efter
Sommaren, skidsemestern, Ladies night och tatueringsdagen

4 saker på önskelistan
Fönsterputsare, en rymlig och praktisk hall, att jag får bra betyg i företagsekonomin, att mina barn växer upp till trygga och goa människor!

4 saker jag avskyr
Att gå barfota inne och få grus under fötterna, russin i kakor, surkärringar, katrinplommon

4 jag utmanar
Lisa, Jonna, Jennie,Emelie
Postat av: Anonym

Kuligt! Ska ta tag i detta när jag e hemma från jobbet!:)

kram!

//Jennie

2010-11-03 | 12:40:53
URL: http://jenniebromander.blogspot.com
Postat av: Jonna Lindström

Fattade inte hur jag skulle göra men jag kopade och klistrade in i min blogg och svarade på frågorna. Har jag gjort rätt???

2010-11-06 | 15:38:57
URL: http://ijonnashuvud.blogspot.com
Postat av: Anonym

Helt rätt Jonna:-)

2010-11-12 | 09:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: