2010-10-05
19:20:35

BLÄÄÄÄÄÄ!!!!!

Känner mej så totalt slut!!! Känns inte som jag får ihop livet just nu, ligger flera steg för långt bak. 

Lappar blir inlämnade en dag för sent, jämt...
Tvätten verkar aldrig kunna bli sorterad...
Kylskåpet fylls bara på sporadiskt hela tiden...
Dammråttorna ropar att de vill dö dammsugardöden!
Har prov på lördag och känner mej allt annat än förberedd.

Hur kunde det gå så här långt??? Och hur ska jag komma i kapp??
Postat av: lisa

Go for it Marie!! Jag vet att du klarar av det här!! En dag i taget och känns det jobbigt ta en timme i taget!! Tror på dig!! Kram Lisa

2010-10-05 | 19:56:49
URL: http://www.metrobloggen.se/fms
Postat av: Marie

Linus sa så gulligt till mej. -Men mamma, ta en sak i taget!

Så jag började med att städa marsvinsburen så man slapp en odör iallafall:-)

Tack Lisa, jag vet ju att det ordnar sej, men ibland känns det hopplöst!!

2010-10-05 | 20:55:18
Postat av: fg

Äsch va fan, tvätthögar och dammråttor måste ju oxå ha en fristad:D Lappar får man alltid nya chanser att lämna in. Och provet fixar du med ögonbindel och bakbundna händer:) I yttersta och extrema fall får ev. jag hjälpa dig med något av det du inte hinner med! LOVE!

2010-10-05 | 22:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: