2010-10-12
21:26:59

Hjärnverksamhet...

Ligger här i soffan efter att ha svullat pizza, funderar på varför just tisdagar är en så trååkig dag. För att det är mindre bra program på tv, för att det fortfarande känns långt till helgen eller för att det bara är så att på tisdagar händer inget särskilt!
Under tiden jag var mammaledig var verkligen tisdag den värsta dan på hela veckan, dagen då Fredrik jobbade 7-19 och dagen var sååå låååång. Detta kanske hänger i?

Nu borde jag gå och förbereda lite kläder och väskor för morgondagen. Fredrik ska på kurs i Jönköping och jag ska på kurs till Göteborg. Förändring i rutiner brukar sällan göra mornarna smidiga...

Lilla goa Maja har haft ett riktigt kusindygn, hon har sovit hos Agnes och följt med dem till Skövde och badat. Linus har vart på läger mellan måndag och tisdag. Benrne hade studiedag i dag. Amalia fick kvalitetstid med Veronica som denna veckan inte har några barn, och jag coh Fredrik fick rätt så mycket gjort i eftermiddags.

Förmiddagen gick åt till Företagsekonomi, i lördags var det prov och jag väntar med spänning på resultat, men under tiden fortsätter jag med nästa kapitel och inlämninguppgifter. Satan va svårt det är just nu. Känner mej dessutom disträ och ofokuserad och det gör ju inte saken lättare...

Nä, slutsvamlat för ikväll! Gonatt på er:-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: