2010-10-26
18:27:49

Jag är lite sjuuuk...

Jag är en såndär människa som har 10 förkylningar på ett år, men aldrig blir riktigt sjuk! Men idag känner o jag mej riktigt hängig. Har snytit och snytit och snytit, eller heter det snutit? Halsen värker och näsan nyser och huvudet känns som om det för en gångs skull innehåller nånting, det känns tungt med andra ord. Men tack och lov att jag jobbar på kontoret denna vecka så jag slipper röra mej iallafall. Det brukar ju va det jobbigaste att hålla igång hela tiden.
Tyvärr fick jag avboka Easyline i kväll som jag nu börjat köra, det är så jäkla jobbigt och roligt!

Förövrigt är det mest jobb och möten denna veckan, inget skojsiskojs att se fram emot ens till helgen:-(
Men som tur är har jag ju jäkligt kul på jobbet!!

So long, jag tror maken är på ingång med pizza:-)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: