2011-01-09
19:15:01

Varför är det så SVÅRT???

Klev idag in på första easylinepasset på vääldigt väldigt länge. I november o december har det vart 0% träning tyvärr... Hoppas det blir en ändring på det nu, jag måste verkligen komma igång igen nu, jag mådde ju så bra av det förra våren när jag var i gång!
Är superimpad av Lisa som gått ner 18 kg genom en jäkla massa easylinepass!! Heder åt dej Lisa!!
Nu ska jag o Lisa prata omkull cheferna på jobbet så vi kan få till ett fritt pass i veckan på arbetstid;-) 30 minuter kan de väl bjussa på!!
Nu ska jag köra på onsdag oxå och förhoppningsvis kan jag få till det 2 gånger i veckan framöver! Utom nästa vecka dårå, för då blir det utförsåkning i Kläppen istället:-)

Puss o kram, nu blir det en megatalltrik med mumsig räksallad!!
Postat av: lisa

Tack min vän!

Kram

2011-01-11 | 17:34:04
URL: http://www.metrobloggen.se/fms

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: