2011-07-07
21:11:16

Åh!!!

Jag mår så gött!!!
Det är en sån underbar sommar! Även om vi jobbar så tar vi verkligen tillvara våra lediga stunder! Njuter, badar, umgås och har det allmänt sjysst!
Även på jobbet märks det att det är sommar, inte så mycket personal, men så kan man jobba på desto mer och unna sej lite längre rast. Luncha med sköna jobbarkompisar, där den ena, Leena, tyvärr slutar innan vi hunnit börja lära känna varandra ordentligt. Synd, hon är en skön människa!! Hoppas hon får det bra i Lule:-)

När jag o barnen kom hem från fritids, dagis o jobb idag så satte vi i gång och bakade. Vi startade på temperatur av 27 grader i köket och nu är det en bit över 30... Vi bakade bullar och chocolate cookies, Linus går sin sista dag på fritids i morgon å ville bjuda på fika, och då ville Amalia oxå bjuda såklart:-)
Jonna var med och hjälpte till så givetvis packade vi med oss lite godsaker och fortsatte efter baket upp till Lövbacken där vi hävde oss i poolen och smaskade gott fika, och bara njööt!

Ett litet minus får jag kasta in nu då...Flugj***arna!! Åh vad jag är less på dem! Både jag o Fredrik låg vakna från 4 i morse och var förbannade på dem...Ett myggnät över sängen skulle va nåt!

Pyss på er alla männisor!
Postat av: Sara

Finns billiga sådana nät på IKEA! En ny variant som man egentligen ska ha utomhus men som funkar över en dubbelsäng.

2011-07-07 | 22:49:56
URL: http://www.fnissis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: