2011-03-08
19:21:30

Jag o Amalia myser efter 9 timmar i backen!

foto619 (MMS)

Jag o Amalia myser efter 9 timmar i backen!

Postat av: Pue

Hej igen!



Okej. Så det sminket täpper inte till o 'förvärrar' hyproblemen på något sätt då antar jag :).

Får se om jag hittar det nångång att prova/köpa :) Vore kul!!

För nu, det man testar, ser så konstigt ut för det syns ju verkligen att jag försöker dölja min hy haha.



Ja, det e tråkigt att ev behöva göra en tredje behandling Roaccutan.

Det kom tebax rätt fort efter tidigare avslutad behandling, bara nån månad efter blossa jag upp igen :/ Så kanske inte blev tillräckligt behandlad sist eller nåt.

Var ju flera år sen jag åt det oxå.



Är orolig över det dock.

Tänk OM jag inte får lov att börja äta det, ska dit 22/3.

Eller om det inte funkar då heller om jag nu får lov o prova igen.. :O



Jag menade den bilden där du ser ut att sitta i en bil, med nån scarf runt halsen iaf ;) Men som du svarade, så e du nog osminkad på den... SÅ fin du är i hyn alltså!

Jätteglad att det funkat för dej! :)



Ja men visst får man dåligt självförtroende.

Fastän man intalar sej själv att man är OK så ser man ju på andra att man inte "är" det, sjukt nog. Man skiljer sej ju från mängden.

O alla andra gör en sån stor sak av en liiiten liiiten finne som knappt syns på dem själva, det svider i hjärtat på en att höra då de ska dra den historien för en haha..



2011-03-09 | 00:30:41
URL: http://seppanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: