2011-03-16
08:09:40

Koltrasten är här!

Hoppas det är ett vårtecken!
Förra året hade jag bestämt att våren skulle komma den 15 mars, det gick sådär...
Men i år känns det som det datumet är ganska ok faktiskt, lite kyligt, men inte alls nån vinterluft.
Hoppas det snart går att hänga undan vinterkläderna helt nu.

Här rullar allt på förövrigt. Hade ett kaotisk dygn i helgen med sjuka släktingar och ambulansfärder, men alla mår bra igen! Men efter det dygnet så känner jag mej pigg och harmonisk och känner att livet är på topp! Idag ska jag och Malan åka till A-C och Jakob och bygga lite köksskåp:-)
Och ikväll är det Quiz!!! Känner inte att jag kan bidra med så mycket, men det brukar va roligt ändå!

Tömde just kameran från Lindvallen och där fanns hela 6 kort...I videokameran fanns det desto mer, men jag har inte orkat sätta mej in i hur det funkar att föra över, en annan dag...

Efter en lååång dag i backen, Mr Persson, Miss Klahr och Mrs Gulliden, här hade vi bestämt oss för att vara vaken längre än 22.15. Vi klarade ända till 23.15!!!

Hej på er!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: