2011-11-09
08:30:39

Morgonstund har...huvudbank...

Samlade på mej lite bilder från helgen, hade många, men få blev särskilt bra;-)

På väg hem från en rolig kväll med Just dance i parken, pajätning hos Öhgrens och fest hos Ellinor. Träffade massor va kompisar som man inte sett på länge och fick även umgås hela helgen med det här goa paret:

Söndagsmorgon fick ett snabbt uppvakande då det fattades ledare på ridningen och jag snällt fick springa runt i skogen. Kanske var lika bra, jag vaknade ju till iallafall:-)

Måndag morgon började med motion i likartad stil, upp och ner i kyrktornet x antal gånger för att få i gång en belysning som trilskades...Jag passade på att hänga ut genpm klockluckorna för att fota hotellet en novembermorgon som den här!

Och på väg in igen så upptäckte jag ett helt gäng gravskändare!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: