2011-10-23
21:53:45

Julmust, pepparkakor och skumtomtar!

Alla dessa tre produkter fick min långa blick på sej under gårdagens besök på ICA.
Stod och höll i en burk pepparkakor innan jag tillslut bestämde mej för att det var för tidigt. Gick sen förbi läskavdelningen och hjärtat tog ett skutt när jag fick syn på Apotekarnes julmust...Dregel dregel!
För att inte tala om när jag 2 meter senare går förbi Skumtomtarnas paradis! Tog raskt 20 steg åt vänster och hamnade vid den vanliga raddan med lösgodis...
Nån måtta får det vara! Det är bara oktober än :-)
Postat av: Svåger Micke

ja vi håller med dig. det är ju faktiskt 2 månader kvar i morgon till julafton. lite förtidigt att handla julmust, skumtomtar å pepparkakor.

2011-10-23 | 22:52:07
Postat av: maud

Håller med dig fullständigt;)

Det hör till december o adventstiden...var tid har sin tjusning....dom som tjuvstartar redan nu kan ju inte få samma stämning som vi får sen;)

Kramar

2011-10-24 | 14:15:38
URL: http://maudsanglar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: