2012-04-21
23:06:10

Sköna lördag!

Ensam i soffan en lördagkväll. Helt ok! Valde film själv och det blev "I taket lyser stjärnorna". Mycket bra, tänkvärd och gripande film!
Idag startade vi dagen med...Nä först måste jag berätta hur jag blev väckt av Amalia 7.20.
-Mamma, är det lördag idag?
-Jaa...gäsp...
-Får jag ha min nya tröja då?
-Ja , det får du.
-Jaa, jippie!!

Lilla goa unge.
Sen åkte vi till Julius och åt frukost för att sedan knalla över till Kulturskolan för att lyssna på Maja och hennes Pianospelarpolare då de hade uppspelning! De var SÅ duktiga:-)
Eftermiddagen tillbringades hos Farmor Inga tillsammans med kusinen. Alltid lika mysigt! Sen blev det en sväng till Jenny & Mikael i Kinnarp, Fika på verandan och barnen som lekte med vatten i trädgården. Härligt!
Sen blev det en lugn hemmakväll i soffan som sagt. Teddy är på 20-årsjubileum med sin gamla klass. Frågan är väl vilket skick han kommer hem i...haha!

Den här lilla skruttungen i sin nya tröja är inte lätt att få några vettiga kort på! Vet inte vad som hänt, men sista veckorna så har hon vart så FULL av energi och myror i brallan att man kan bli alldeles tokig på henne!! Tänk att skruttungen dessutom fyller 5 år om en månad...Vart tog min lilla bebis vägen??
Skulle ju haft en bild på Maja här oxå på pianouppspelningen, men jag filmade bara och jaa, jag har inte lyckats komma underfund med hur man lägger in filmsnuttar smidigt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: