2012-06-10
21:36:51

5

Så många arbetsdagar är det kvar innan semestern 2012 börjar för Frun!

Jag börjar bli redo! Och inleder min sista vecka med att tappa rösten! Fantastiskt jobbigt när man är en sån pratkvarn som jag är!

Åh andra sidan kanske jag får mycket gjort då, när jag inte kan prata med nån;-)

Idag har det var barnkalas här hemma! Amalia och kompisen Zaga har haft kalas ihop, fullt ös med 18 barn i 2 timmar avlöpte väl och inga barn saknades eller va skadade när det var hemgång;-)

I morgon ska Linus iväg på skolresa i 2 dagar, Göteborg. Så här har packats och fixats matlådor och mackor och väckarklockan står på 4.40. Tycker nog att det är lite väl hårt att ta 6.15 tåget till Göteborg. Va sjutton ska de göra så tidigt? Och de är hemma i Fkp kl 22.15 på tisdag och vanlig skoldag på onsdagen. Jo tjena, de lär ju vara pigga;-)

Hej hopp på er!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: