2012-03-12
22:02:02

Lammkorv? Nää...

Brukar ha ett riktmärke då jag tycker våren borde ha kommit, 15 mars. Och jaa, i år tror jag det stämmer! När Fredrik kom hem från jobbet i dag så tog vi en promenad till grannen och kollade på de nyfödda små lammisarna, jag är lika barnsligt förtjust i detta som barnen är. När vi kom hem igen var klockan en bit efter 18, solen höll på att gå ner, men vi tände grillen medan barnen hoppade och tjöt på studsmattan. Vilken härlig dag. Maja och jag planterade dessutom alla krukorna på framsidan, i år blev det ljusblå penseer och rosa tusenskönor.

Korven hoppade jag och Fredrik över, vi satsade på Tomatsoppa med lite grillad kyckling toppad med Parmesan och en klick grekisk youghurt. Det var riktigt gott!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: